Sanjing Chemglass

News

Chì sò i punti da nutà nantu à u pruduttu1

1. Prestate attenzione à piglià delicatamente è mette quandu si dismounting i pezzi di vetru.

2. Asciugà l'interfaccia cù un pannu suave (napkin pò esse invece), è poi sparghje un pocu di grassu vacuum.(Dopu aduprà u grassu di vacuum, deve esse cupartu bè per evità di entra in terra.)

3. L'interfaces ùn saria micca torciata troppu strettu, chì deve esse purtatu à loosening periodicamente per evitari u sequestro di u connector cum'è serratura longu.

4. Prima accende l'interruttore di l'alimentazione, è poi fate a macchina per correre da lentu à veloce;quandu si ferma a macchina, a macchina deve esse in u statu di arrestu, è dopu spegne u switch.

5. U valves PTFE in ogni locu ùn pò esse strettu troppu duru, cusì facirmenti dannà u vetru.

6. I macchi d'oliu, spot è solventi chì restanu nantu à a superficia di a macchina duveranu esse sguassati spessu cù un pannu suave per mantene a pulita.

7. Dopu à firmà a machina, sguassate i switches PTFE, u stop long-tempu in cundizione di travagliu farà pistone PTFE distorted.

8. Purtate regularmente l'anellu di sigillatura, u metudu hè: sguassate l'anellu di sigillatura, verificate se l'arbulu hè di terra, sguassate cù un pannu suave, mantellu un pocu di grassu di vacuum, reinstallà è mantene a lubrificazione di l'arbre. è anellu di sigillatura.

9. E parti elettriche ùn ponu micca influssu di l'acqua senza umidità.

10. Hè deve esse acquistatu l'accessori autentichi di a pianta originale, l'usu facultativu di altre parte causarà danni à a macchina.

11. Quandu si porta nantu à qualsiasi riparazione o inspezione à a macchina, prima assicuratevi di taglià l'alimentazione è l'acqua.

Notes nantu à a stallazione di u produttu

1. Prima di a stallazione, l'usu, u mantenimentu è l'ispezione, assicuratevi di leghje attentamente u cuntenutu di stu manuale per fà un usu propiu.

2. Tutte e parte di vetru deve esse pulita è verificata spessu per vede s'ellu hè in bona cundizione senza danni nantu à a superficia.Ogni apertura standard è superficia di sigillatura deve esse rivestita cù una piccula quantità di grassu di silicone di vacuum per aumentà a strettezza di l'aria.Attraversu l'usu longu, u grassu serà ossidatu o induritu, risultatu in a dura morte rotativa o appiccicosa di e parti di apertura di macinazione.Dunque, prima chì u grassu s'indurisce, per piacè sguassate periodicamente e parti per sguassate u grassu cù una spugna di carta, è poi riutilizà solventi cum'è toluene è xilenu per asciugà cù cura è pulita.Dopu chì u disolvente s'hè evaporatu cumplettamente, è poi sparghje u novu grassu di vacuum.Per piacè ùn furzà micca s'ellu l'apertura di macinazione hè digià stata a morte appiccicosa, u metudu di riscaldamentu (acqua calda, blowtorch) pò esse usata per fà u grassu di vacuum solidificatu addolcitu, è poi demount.

3. Se ci sò particeddi di cristalli in u reattore, l'agitazione deve esse purtata quandu u scaricamentu, è risciacquate infine per evitari chì i particeddi rimanenu nantu à u core di a valvula, altrimenti affettarà a sigillatura.

4. A tensione di alimentazione deve esse coherente cù questu furnita da stu strumentu.

5. L'influenza di a vita di e parti elettriche è a temperatura ambientale è l'umidità hè assai grande.Per piacè mantene a bona ventilazione interna.

6. Cut off the power supply in 5 minuti è ùn tocca à i parti ilettricu, cum'è u cunvertitore di frequenza è scaricamentu di capacità, si pò ancu esse fattu ghjente electrocuted.

7. Quandu u funziunamentu, fate attenzione à crashing è danni di l'uggetti duru à u vetru.

8. Suds deve esse usata per lubrication prima quandu culligamentu pipa vacuum è pipa acqua, esse sicuru à upirari cù cura à evitari pruvucannu a ferita à u corpu umanu cum'è forza eccessiva vetru rottu.


Tempu di post: Apr-19-2022