1. Fate attenzione à piglià è mette delicatamente quandu smontate e parti di vetru.
2. Asciugate l'interfacce cù un pannu dolce (si pò aduprà una salvietta invece), è poi sparghjite un pocu di grassu per aspiratore. (Dopu avè adupratu u grassu per aspiratore, deve esse bè cupertu per impedisce chì a sporcizia entre.)
3. L'interfacce ùn saranu micca torciate troppu strettamente, chì anu bisognu di esse allentate periodicamente per evità u grippaghju di u connettore cum'è una serratura à longu andà.
4. Prima accendete l'interruttore di l'alimentazione, è dopu fate chì a macchina funziona da lenta à rapida; quandu si ferma a macchina, a macchina deve esse in statu di arrestu, è dopu spegnete l'interruttore.
5. E valvole di PTFE in ogni locu ùn ponu esse strette troppu forte, dannighjendu cusì facilmente u vetru.
6. E macchie d'oliu, e macchie è i solventi chì restanu nantu à a superficia di a macchina devenu esse rimossi spessu cù un pannu dolce per mantene la pulita.
7. Dopu avè firmatu a macchina, allentate l'interruttori PTFE, l'arrestu longu in cundizione di travagliu farà chì u pistone PTFE si distorce.
8. Pulite regularmente l'anellu di tenuta, u metudu hè: caccià l'anellu di tenuta, verificà s'ellu l'asta hè sporca, asciugallu cù un pannu dolce, applicà un pocu di grassu per aspiratore, reinstallallu è mantene a lubrificazione di l'asta è di l'anellu di tenuta.
9. I cumpunenti elettrichi ùn ponu micca fà entre acqua senza umidità.
10. Ci vole à cumprà l'accessori autentichi di a pianta originale, l'usu facultativu di altre parti dannigherà a macchina.
11. Quandu si effettua qualsiasi riparazione o ispezione di a macchina, assicuratevi prima di taglià l'alimentazione elettrica è l'acqua.
Note nantu à l'installazione di u pruduttu
1. Prima di l'installazione, l'usu, a manutenzione è l'ispezione, assicuratevi di leghje attentamente u cuntenutu di stu manuale per fà un usu currettu.
2. Tutte e parte di vetru devenu esse pulite è verificate spessu per vede s'elle sò in bonu statu senza danni à a superficia. Ogni apertura standard è superficia di sigillatura deve esse rivestita cù una piccula quantità di grassu di silicone per vuoto per aumentà a tenuta d'aria. Cù l'usu à longu andà, u grassu serà ossidatu o induritu, risultendu in una rotazione difficiule o una morte appiccicosa di e parte di l'apertura di macinazione. Dunque, prima chì u grassu s'indurisca, per piacè cacciate periodicamente e parte per asciugà u grassu cù un tovagliolu di carta, è poi riutilizate solventi cum'è toluene è xilene per asciugà cù cura è pulizia. Dopu chì u solvente hè evaporatu cumpletamente, è poi sparghjite di novu u grassu per vuoto. Per piacè ùn furzate micca se l'apertura di macinazione hè digià stata appiccicosa, u metudu di riscaldamentu (acqua calda, fiamma ossidrica) pò esse adupratu per ammorbidisce u grassu per vuoto solidificatu, è poi smuntallu.
3. Sè ci sò particelle di cristallu in u reattore, l'agitazione deve esse cuntinuata quandu si scarica, è infine si deve sciacquà per evità chì e particelle fermanu nantu à u core di a valvula, altrimenti questu affetterà a sigillatura.
4. A tensione di l'alimentazione deve esse coerente cù quella furnita da questu strumentu.
5. L'influenza di a durata di vita di e parte elettriche è di a temperatura è l'umidità ambientali hè assai grande. Mantene una bona ventilazione interna.
6. Tagliate l'alimentazione elettrica in 5 minuti è ùn toccate micca e parte elettriche, postu chì u convertitore di frequenza è a scarica di capacità ponu ancu causà elettrocuzioni.
7. Quandu si usa, fate attenzione à i schianti è à i danni di l'uggetti duri à u vetru.
8. A schiuma deve esse aduprata per a lubrificazione prima quandu si cunnetta u tubu di vacuum è u tubu d'acqua, assicuratevi di operà cù cura per evità di causà ferite à u corpu umanu cum'è una forza eccessiva di u vetru rottu.
Data di publicazione: 19 d'aprile 2022