Sanjing Chemglass

News

Chì sò i passi di l'operazione di u pruduttu 1

1. Verificate s'ellu a tensione di alimentazione hè coherente cù a specificazione furnita da a piastra di a macchina.

2. 60% di solvente deve esse cumpletu prima, dopu plug the power plug, accende l'interruttore di putenza nantu à a scatula di cuntrollu è sceglite a vitezza approprita cù u pomo di regulazione di velocità (mostra a velocità in a finestra di visualizazione à u stessu tempu).Aghjustate gradualmente da lentu à veloce.

3. U flussu di materiale pò pruduce resonance cù a putenza di a velocità di u mutore à un certu puntu, per piacè cambià in modu adattatu a vitezza di u mutore per evità a resonance.

4. Connect u caldu o surgente friddu à l 'inlet è outlet di u reactor vetru, a prissioni hè menu cà 0.1Mpa.(Attenzione: Ùn aduprate micca vapore di pressione per riscaldamentu)

5. Connect line pipe vacuum à cima di u condensatore per pruvà u funziunamentu di sigillatura.Se a sigillatura hè stata trovata micca bona, verificate e cundizioni di u sigillamentu meccanicu è a strettezza di a vite, deve esse aghjustatu se ne necessariu.

6. Accende u circulatore di riscaldamentu è di rinfrescante per a prova di resistenza di riscaldamentu, a temperatura massima.: 250 ℃, a temperatura minima: -100 ℃.Per assicurà l'usu di sicurità, a temperatura hè OK s'ellu hè 20 ℃ più di a temperatura di usu.

7. Quandu si portanu a prova sottu à a bassa temperatura, u fondu di a valvula di scaricamentu serà frost;Quandu si usa a valvula, prima deve esse scongelu lucale è riutilizate per evità di triturare u vetru.

8. Quandu ci vole à aduprà circulator di riscaldamentu o di rinfrescamentu, per piacè ùn tocca micca i parti di temperatura alta / bassa per evitari i danni à u corpu umanu;Per assicurà u bonu effettu di riscaldamentu, suggerimu di utilizà l'oliu furnitu da noi.

9. Dopu à a fine di a stallazione, chjude i roti di u bracket per impediscenu u muvimentu.


Tempu di post: Apr-19-2022